Contattaci Contact Us

Sede:
Relatori:
Discipline::

Obstetric anesthesia is a set of science and art which, when properly combined, lead to a perfect outcome of two or more closely intertwined patients, the mother and her child. In recent years, changes in maternal-fetal pathology have been a stimulus for rapid developments in obstetric anesthesia, so much so that the anesthesiologist has gained a leading role in the delivery team. This XVI UPDATE is also intended to be an opportunity to discuss the state of the art of obstetric anesthetic practice, which is constantly evolving. The debate and the reports will stimulate us to reflect on interdisciplinary dynamics and their potential to guarantee the highest quality standards.

VGFM DATA-LAYER

APP FONDAZIONE MENARINI

Pills of Art Menarini

“Menarini Pills of Art”