Dettagli dell'Evento:

Sede:
Relatori:
Discipline::

Seminars in Respiratory Medicine: Juniors meet Experts is a new event targeting a limited number of leaders in the field and selected participants.

The format is structured to gather faculty and attending doctors for a two-day full immersion, in a special brainstorming way. It will be a unique opportunity to debate hot topics and new issues in respiratory medicine.
The Seminar will allow junior physicians to be in close contact with experts in an unformal way, with enough time to build new knowledge and ideas for future research. Juniors will actively participate as Faculty members to the meeting and to the interactive discussion.

The first edition of Seminars in Respiratory Medicine will take place in Fiesole, Italy, an extraordinary location. This event will promote lively discussion in order to help junior physicians to grow in their professional career.

Seminars in Respiratory Medicine: Juniors meet Experts is a Fondazione Menarini non-profit association event developed with an unrestricted support.

Sergio Harari and Marc Humbert
Co-Presidents of the Meeting