WEBINAR Detail:

07/09/2020 - 12/09/2020
Sede:
Piattaforma:

Welcome to the XVIII edition of the International Symposium on Suicidology and Public Health, gathering the scientific community for an in-depth discussion on suicide risk, mental health, psychotherapy and pharmacotherapy in psychiatric field.

The conference will host renowned speakers and international opinion leaders.

REGISTRAZIONE

Per registrarsi ai webinars, apri la locandina e clicca su i bottoni dedicati alla registrazione "REGISTRATION":

Clicca qui

APP FONDAZIONE MENARINI

Pills of Art Menarini

“Menarini Pills of Art”
Il nuovo progetto multimediale di Menarini legato al mondo dell’arte

CORONAVIRUS LIBRARY