Welcome letter by the President of the Congress

No doubt cardiology is one of the fields in Medicine that has evolved more in the last decades.Continuous evolution of technology, new trials and research are rapidly appearing in Cardiology. The aim of this Meeting is to review, with a critical eye, what has recently appeared in Cardiology and also provide cutting edge information of the State of the Art. Lectures combined with clinical case presentations will be the structure of the program. Top teachers, from relevant organizations will come to share their knowledge with all of us. Willing to interact with all of you in Madrid and hope this course will be beneficial for you and your patients.

Prof. José Luis Zamorano
President of the Congress