Dettagli dell'Evento:

Discipline::

TO REGISTER

CLICK HERE

The selected link offer access to third party websites, which are beyond the control of Fondazione Internazionale Menarini. Consequently, Fondazione Internazionale Menarini cannot be held in any manner liable either for the contents of such websites (including, by way of example but not limited to, the links contained within them), or for the amendments and/or updates of the same. The access and use of third party websites is at the visitor's own risk and it is subject to their respective website’s terms of use.

CORONAVIRUS LIBRARY