Contattaci Contact Us

Dialogs Beyond Borders

Visita l'Auditorium di Fondazione Internazionale Menarini e scopri di più in merito al progetto "Dialogs Beyond Borders"

CLICCA QUI

Introduzione di Lorenzo Melani - Presidente di Fondazione Internazionale Menarini:

Clicca qui per vedere le video interviste complete:

Prof. Nick Fox

Prof. Donna Strickland

Prof. Fabrizio Benedetti

Prof. Marianne J Legato

Prof. Louis J. Ignarro

SAVE THE DATE:

2210_NEW

The selected link offer access to third party websites, which are beyond the control of Fondazione Internazionale Menarini. Consequently, Fondazione Internazionale Menarini cannot be held in any manner liable either for the contents of such websites (including, by way of example but not limited to, the links contained within them), or for the amendments and/or updates of the same. The access and use of third party websites is at the visitor's own risk and it is subject to their respective website’s terms of use.

APP FONDAZIONE MENARINI

Pills of Art Menarini

“Menarini Pills of Art”
Il nuovo progetto multimediale di Menarini legato al mondo dell’arte